Ursäkta pausen

Oj!
Här var längesedan jag skrev.
Den största anledningen till detta var att mamma formaterade om datorn och tappat bort lösenordet hit.
Sedan blev det en massa krångel när hon skulle få tillbaks det, men NU efter kanske mer än ett år (?) fixade hon det.
*Hon är verkligen inte smart*


Så!
Vad har hänt sen senast?
Jag har INTE åkt in på akuten igen och jag lever fortfarande =)
Jag har märkt av mina sämre dagar men också mina bra dagar.
Dom sämre dagarna ligger jag oftast och slappar hela dagarna men förövrigt är jag pigg och kry.



Simba och Reina fick barn förra sommaren!
Tindra, Arnold och Smulan.
Smulan fick flytta till mammas moster där hon får såndär fin Gourmet mat xD
Arnold bodde hos mammas bror men fick flytta tillbaks hit, så nu bor han här och han är min bästa vän!
Tindra.. Ja.. Det hände något med alla kattungarna. Dom magrade enormt mycket. Mormor hade bokat tid hos veterinären men dagen innan dom hade tid försvann Tindra till katthimlen. =(



Elma fick också barn förra sommaren!
Runar, Tyke, Halvdan och Lill-Snorre (Hihi! Namn från Hem Till Midgård)
Runar och jag kom bäst överens =)
Han och Lill-.Snorre flyttade hem till en av mammas bekanta i Trollhättan.
Tyke flyttade till Mormors kompis och Halvdan flyttade till Mammas kusin där han klättrar på tak och lever av lantsluften.

Nu bor Elma hemma hos mammas bror då Simba och hon inte kom överens.
(Kanske bara var så att Reina var svartsjuk och bad Simba bli av med Elma) xD

Mamma bytte pojkvän till en jättesnäll kille som bryr sig om mig!
Har även bott hos honom i några dagar med hans råttor =)
Deras svansar ser ut som min!

Ska flytta dit om någon dag igen och bo där i någon vecka för att komma undan all stress här.
Hundar, katter, och ja.. Jag behöver lugn och ro!



(Halvdan hade svårt att släppa taget om ammningen)


(Jag och Runar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0