Som en Devon!

Nu har jag inte skrivit på hela helgen, men jag tror att jag börjar bli förkyld igen.
Har nästan bara legat under filten och sovit hela helgen med Simba :)
Plus att mamma nästan tagit död på mig.. TVÅ gånger i helgen!

Första gången låg jag under filten helt och hållet i sängen, så skulle mamma sätta sig, och satte sig precis brevid mitt huvud! Plus att tjockis-Simba har gått på mig hela tiden, han har ingen respekt alls!
Mamma och Robin låg och tittade på TV i sängen, och mamma såg inte så mycket så hon skulle "slå ner" Robins knä (den var i vägen) TRODDE HON! Hon slog på mitt huvud! Fast hon sa förlåt och kramade mig och gav mig godis :D
Alla som har katter ska köpa "VITA-Bon" från Vitakraft till sina katter, dom är så mumsiga!

Mamma var jätteelak mot mig i Lördags också. Hon satt framför datan och spelade, så jag frös jättemycket och ville ligga i hennes knä. Innan jag fick komma upp så plockade hon upp en filt som jag kunde mysa in mig i. Så låg jag där en stund. Sen hörde jag mammas mamma Birgit fråga Zeraphina om hon skulle med och röka. Mamma plockade upp mig med filten på och hon gick ut för att röka med mig... Sen så blev det kallt om öronen så jag rev henne för jag ville in! Hon blev jätterädd för hon trodde att jag sov hela tiden :P Hon vet att jag bara vill gå ut med henne om jag är i den varma väskan :)

Jag och Mamma satt också och läste den nya kattlivs tidningen (Okej, jag läste inte, jag sov i hennes knä!) så hittade hon ett foder för mig! :D Hon sa att hon ska köpa en säck för 500:- som bara jag får äta av! Haha dom andra katterna får äta äcklig Mjau och Friskies :P  

Fast tänk om det är äckligt! :S



Mamma säger även att jag är hennes lilla Devon Rex! Jag är inte så lockig!



Ha det jättebra allihopa och ta hand om era katter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0