Ojsan!

Här var längesedan jag skrev. Jag har faktiskt varit en upptagen katt det senaste, eller.. rättare sagt, mamma är upptagen och då blir jag automatiskt upptagen också. Hon har bara suttit vid datorn jättemycket och skrivit allt mellan himmel och jord, därför har jag hittat mig andra saker att göra :) Har börjat vänja mig vid min nya tröja också, fast den är ful och röd, fast eftersom att det är en stickad polotröja så blir jag inte förkyld så lätt :)

Nu har min matte visat upp mig för halva världen och säger att jag är hårig.. :( Jag kan ju inte hjälpa det..
Jag har inte fått mitt nya foder heller, men mamma fortsätter att leta :)

Nu glömde jag hämta bilderna på Nova och Nea. maddos katter... Maddo har alla mammas bilder på dom och jag glömde lägga upp dom..
Jag har faktiskt inte gjort så mycket speciellt, förutom att bita på mamma förut när hon bråkade :P

Jag ska försöka skriva varje dag, om inte det så ska jag iallafall försöka lägga upp nya bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0