Mina kompisar <3

Vill visa upp alla mina vänner för alla jag känner :)

Först så har vi Olga och Zelda :) Kom ihåg att detta är gamla bilder för min matte är dålig på att ta bilder!


Olga är den gråa och Zelda är den svarta :)





Detta är jag, Simba och Elma när vi var jättesmå! Vi hade precis rivit ner mattes systers tapet i hennes rum när vi lekte :)
Jag är nakisen, Simba är Ocikatten (den prickiga) och Elma är den svarta :)


Detta är Elma igen, men ville ha med bilden.. Hur dum får man vara att sova i en burk ? Tur att matte har skaffat mig en riktig säng :)




Detta är den andra Ocikatten Reina :) Min matte är jättestolt över den här bilden.




Jag hittade inga bilder på Maddos katter, Nova och Nea :) Men jag får kolla vidare någon dag.



vet ni vad jag, Simba och Reina gjorde inatt?
Vi lekte med en mus som Zelda hade hämtat åt oss (Hon är den enda som får vara ute)
Fast Reina blev sur och tog den för sig själv... Dumma tjej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0