Många besökare

Oj vad många besökare jag har hela tiden. Har faktiskt mer än mamma, men hon är bara tråkig och deppig så :P
Får nog skriva lite oftare när det är så många som vill läsa :)

Jag har faktiskt inte gjort särskilt mycket dom senaste dagarna.
Igår lekte mamma med mig, simba, reina och elma i nästan en timma, och sedan kom Nova och Nea över på besök.
Dom har ju bara träffat mig och Reina innan, och sist så var bara Nea här och då var vi jättesmå.

Jag brydde mig iallafall inte, inte Nova heller. Vi låg och sov faktiskt.
Påtala om att sova.

MAMMA LÅT MIG SOVA!
Hon ska jämt skaka mig, speciellt om jag sover utan filt och är kall.
Hon kollar så att jag fortfarande lever nämligen, tycker lite synd om henne att hon oroar sig så.

Inatt började hon tillochmed gråta. Jag förstod inte alls varför, men sen så tog hon upp mig och kramade mig så jag tror att hon tänkte på hemska saker. Jag ska vara glad över att mamma älskar mig så mycket som hon gör :)

Haha hon höll på att elda upp köket förut. Hon bakade något och efter en stund så luktade det jätteilla, och när hon gick till ugnen och öppnade den så rök det jäääättemycket!

Simba åkte på stryk av 5 tjejer igår förästen :)
Han är kåt hela tiden och jättejobbig!
Det tycker alla andra också.

Nu ligger jag i mammas knä och lyssnar på the eagles :)

Ha det bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0