JAG HATAR VINTER!

Jag längtar tills det är sommar.
Det är bara kallt ute, och kallt inne så jag är tvungen att ha äckliga kläder hela tiden!
Fast det är faktiskt jättemysigt att lägga sig under en varm filt med mamma och pappa, eller med Reina :)



Mamma har blivit så tjatig på mig och jag orkar inte lyssna. Först vill hon att jag ska sova brevid henne, sen vill hon att jag ska ha varm filt, sen att jag ska ha kläder, sen att jag måste tvätta klorna och allt!
Jag vill bli vuxen och göra vad jag vill.

Sen så ger hon Simba mer uppmärksamhet än mig bara för att han fjäskar hela tiden... Men jag vet att han bara bråkar med mig, för han vill inte ens ha en puss av mamma!






Och en bild på när jag och mamma gosade igår kväll :) Fast man ser henne knappt för hon ska jämt ha svarta kläder :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0